18 maj

Chill dag förfan. Det började med so prov, okej beroende på vilken grupp man var i. Egentligen skulle jag va i 1 men jag bytte till 2. Provet gick ganska bra faktiskt. Efter det drog jag och Jossan till ett grupprum med massa människor. Sen drog jag iväg med Sofia tills det var lunch, vi satt oss med Jossan, Rasmus och Oliver. Sen taggade jag upp och väntade på Maria och Lovisa för Evelina hade inte kommit än :( Så jag drog ner sen och åt med dom för vi hade no skit halv 1. Jobbade med Sofia och Julius. Det var rätt kul faktiskt. Sen drog vi tillbaks till skolan. Jag drog ner i cafeterian med Jossan, Rasmus och Oliver, haha så sjuka och äter wb peppar eller vafan det var, citronsyra/bikarbonat typ. Sen kom Fredrik ett tag också, sen drog jag och Evelina till ica vid halv 2 nånting. Satt ute och drackenergidricka och åt chips, nej det. Sen var det en kärring som glodde ut oss, HAHA. Det är så skönt att jag har Evelina, samma humor plus att vi kans snacka om precis allt. Aja sen drog vi till skolan runt 3 och hämta väskorna sen drog vi hem. Men nu måste jag kolla mobilen eftersom halva kontaktlistan smsar. Ciaaaao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0