19 maj

Jag tycker inte om min blogg. Den är ful, förstörd och skabbig. Ska fråga nån som verkligen KAN göra designer som kan få fixa en åt mig. Kan liksom inte låta den se ut såhär längre. Jag kom till skolan liiite försent idag då. Hade projektprov - matte direkt. Gick ganska bra. Tror jag. -efter det drog jag ner och åt med Jossan, Ragge, Jacob och Fredrik. Sen kom Oliver och Victor och satt med oss ett tag tills alla utom jag och Jossan drog till ica. Vi stack upp och satt oss i ett cp ru och var allmänt efterblivna tills vi beslöt oss att också dra till ica, lite fort bara. Sen tillbaks till skolan då jag blev tvingad att göra ett fysik prov som jag har missat och inte fan gick det bra. Hade inte tränat ett skit. Svarade bara på saker som var självklara som man liksom bara vet = inte godkänt. Sen fick vi sluta kl 1. Jag drog hem till mamma, fick massa mat. Vi satt oss på balkongen ett tag tills jag beslöt mig för att åka till pappa igen. Hann vara här ett tag tills vi drog ut och cyklade, asså inte såhär ' pling pling ' utan verkligen tränade. Vi körde upp för en lång och brant backe typ 3 ggr tror jag. Den låg långt bort åt helvete också men bra träning. Och nu är jag hemma igen, ska duscha och sånt snart. Men vi hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0