22 maj

Ingen bloggning alls nu under nårra dagar. Lika bra, nejdå. Jag har faktiskt inte haft tid alls, det är först nu. Sov iallafall hos Elin igår till idag, sjukt nice! Vi gick runt på stan och käpte lite saker, sen hem till henne, ut med hunarna och satt och snackade mest. Underbart! Sen idag kollade vi på världens äckligaste skräck film. Kommer inte ihåg vad den heter, kan ta reda på det. Jag brukar inte bli rädd för sånt, men den här gången blev jag verkligen det. Usch! Sen fixade jag mig lite fort och drog till stan och mötte upp Josefin, Malin och Hanna, vi köpte jordgubbar och satt oss vid ån, sen köpte vi glass direkt efter det. Sen tog vi en latte också. Fan vad jag mår illa nu. Nu är Josse hemma och hämtar massa annat gott, sen drar vi till näset och spenderar resten av dagen där. Ni får bilder från igår och idag sen, ses peoples!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0