23 maj

Pallade inte gå till skolan idag, eller jag skulle göra det ändå, men jag vaknade liksom halv 9 och då skulle jag tagit bussen, så jag mötte upp Evelina på stan istället runt 12. Vi snackade om det mesta haha! Köpte cheeseburgare och en latte och satt oss vid ån. Sen drog vi vidare i massa affärer, hittade även en lite halvful bikini som jag slösade pengar på. Dock ska jag få tillbaka dom av pappa. Ska gå ner och påminna honom snart. Annars var det så ovärt. Nej men lite gullig var den. Sen mötte vi upp Andreas vid pressbyron, så vi drog till bryggan med honom och satt där och snackade lite tills jag och Evelina skulle dra hem. Och ingen träning blir det nu heller, bajs. Men imorgon måste jag verkligen gå till skolan, det är ju typ bara en plugg vecka kvar nu. Ångest. Ciao!



på väg till falun

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0