24 maj

Sha! Gick upp i tid idag men beslöt mig för att komma en halvtimme försent. Lika bra, träffade Maxi, Anneli och Adrian på bussen. Så jag satt och snackade med dom ett tag. Sen drog jag ner med Tess och Felicia i cafeterian. Sen mötte jag upp Evelina, drog till skolan igen sen va jag med henne hela dagen, va med på hennes idrott också mihi. Sen var det bg, ph och sånt shit. Efter det drog jag ner på stan och träffade Louise, sjuuuuuuuuukt saknad! Sen va Andreas och Simon med, lite naajs sådär. Vi drog väll runt lite överallt tills jag skulle tagga. Öh, jaa.. jag åt såklart när jag kom hem. Ska snart dra in i duschen sen vet jag inte vad som händer. BAAAAAAAAAAAAAAAAAJ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0