25 maj

Tjulululu. Fjortis style, kanske. Nu är det såhär att skoldagen var helt okej. Jag kom kl 9 som vanligt, satt mig med Jossan, Sofia, Ragge, Jakob och Viktor. Vi gjorde inget annat än att snacka om aids, haha vilket liv. Sen drog vi ner i matan och åt.. jag blev skit sur på Ragge HAHA, så jag taggade där ifrån, hade lektion också.. pch jag måste tyvörr göra om skiten för jag inte var förberädd och inte sa ngt bara för det. Hur fan skulle jag veta vad vi ens snackade om. Efter det drog jag till centralen med Sofia för hon inte mådde bra, stackarn.. Sen när hon drog mötte jag upp Evelina på centralen, vi drog till donken och sen till skolan igen och satt i cafeterian resten av dagen.. vi tog 3 koppar te också, och jag älskar Evelinas kommentarer! Haha skönare får man leta efter ♥ Efter skolan drog jag och Jossan till stan, drog till med en solning, ganska kort dårå bara för att vi kände oss lite bleka. Sen drog vi och träffade Rami lite snabbt och hans kompis. Sen skulle vi äta men vi träffade Elin, Emmelie och Linnéa lite snabbt utanför donken :D Sen åt vi sallad så duktiga som vi är. Öh ja, sen drog vi runt och kollade på kläder, träffa på Louise och Andreas också! Sen drog vi till varma gubben, då kom det fram en grek och började snacka med oss så vi bah öööh okej? Men vi hade sån jävla tur för det kom 2 andra killar till varmagubben så den där greken började snacka med dom också, dock var killarna sköna haha. Efter ett tag kom Hakim så vi drog till donken med han sen taggade alla hem. Nu har jag städat och varit skit duktig så jag tjänade lite pengar, så det blir stan med Felicia imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0