26 maj

Skit dag för det mesta, iaf i skolan.. eller nej, allt var bra utom att jag hade matte i två timmar. Först drog jag, Jossan, Ragge och Jacob in i ett cp rum, satt och spelade tills Fredrik och Oliver kom, sen kom Emil och Julius in ett tag = suddkrig. Typ. Sen tagga vi ner och åt, maten va ju sådär.. tacos. Sen kom Oliver och frågade om jag och Jossan ville följa med till ica, så vi gjorde det för Jossan skulle ändå möta upp Amanda, söt tjej! Sen tillbaka till skolan, jag drog och träffade Evelina lite snabbt, saknade henne :( Men nej då då ska jag bli intvingad på matten. Fyfan va sur jag blev.. aa så så länge fick man se henne idag :( Men det blir mer imorgon hoppas jag! Efter skolan drog jag till stan och träffade Felicia, köpte även en tröja. Vi gick runt överallt, har saknat henne mkt! Nej nu måste jag fan städa rummet för mina fina vänner Linnéa och Emmelie slaggar här imorgon, ciao!


första bilden jag hittade på oss 3, haha vi bjuuuder !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0