27 maj

Sha! Det här har varit en väldigt bra dag. Jag har lämnat in allt, gjort klart matten. Nu är det bara no provet som väntar på måndag. Vi går ju bara måndag - tisdag nästa vecka, slipper onsdagen för min kusin tar studenten. Så nice. Fast alla är ju lediga så det är inget att skryta om tyvärr. Driver. Efter skolan drog jag och Ronja ner på stan för jag skulle ha min jävla kjol till middagen. Så nu är nästan allt fixat. Snart ska jag dra till stan igen och möta upp Emmelie och Linnéa som ska slagga här inatt!

Inget liiiiiv!



Kommentarer
Postat av: ewelina ~

haha klart du ska få se bilder höööh.

tess ville också se så hon fick också se, HAHA!

fattar inte vf det är så intressant :(

komsikomsi bara. saknat dig! <3

2011-05-27 @ 23:06:24
URL: http://ewelinasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0