30 maj

Middag idag wohooo! Nej vi tar dagen från början. Jag försov mig, träffade Evelina på centralen, vi drog vidare till donken och åt, så jävla gott!Sen drog vi till skolan, haha det var en fett ful gubbe som satt och åt chips medans han väntade på bussen, tror ni inte jag och Evelina DÖR av garv eller? Snacka om dålig humor! Aja vi drog ner i matan sen såg jag henne inte mer resten av dagen :( Jag och Sofia drog hem till henne lite tidigare eftersom det inte blev nån idrott. Faktiskt kul! Vi fixade oss i en timme typ haha! Sen drog vi till stan, köpte jordgubbar och satt oss på emo bryggan, öööh ja vi drog vidare till middan, en gubbe tog kort på oss, jag fick damp och gav han fingret sen gick vi vidare. Men kvällen var awesome! Trodde det skulle va fett ovärt men det blev tvärt om mina vänner! Grymt kul. Bilder kommer sen, jag hade ingen kamera men aa dom andra hade så dom kommer upp på facebook, sen på min blogg ;) Aja, lärarna var fett roliga, typ härmade oss hur vi redovisade, alltså våran atityd och så som vi snackar osv haha så jävla klockrena! Sen skrev Ola och Carro ( 9ornas lärare ) en låt till oss. Skit sorglig egentligen :( Åååh kommer sakna allt skit mkt!

Emmelie är snygg... för snygg


Kommentarer
Postat av: emmelie

Ditt cepe, DU är fFÖR FÖR FÖR snygg. Dö <3

2011-05-31 @ 22:32:12
URL: http://emmeliejonsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0