6 maj

Bäst idag med Evelina. Det började med att vi skulle tvätta händerna på toan, aa det slutade med att vi skulle ha mittbena och att vi stog ochj skrek där inne med våran förjävligt sjuka humor. LOOOVE IT. Vi träffade även Adam, han kom och åt i våran skola som vanligt, haha skön kille. Sen gjorde vi inet så mkt mer, satt i en wb trappa och garvade åt ingenting. Sen skulle hon tagga hem :( Så jag mötte upp Ronja så gick vi till stan, jag köpte en keps mihi! Sen jordgubbar så satt vi oss på EMOBRYGGAN. Snackade om allt mellan himel och jord. Efter ett tag tröttnade vi så vi drog till bussen, träffade även Elias lite snabbt som jag inte har träffat på sjukt länge. Aja nu får ni en skit * host * snygg * host * bild på mig och min kära vän Evelina! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0