9 maj

Om exakt en månad får vi sommarlov. Kommer fan sakna kunskap som FAN. Men iaf. Dagen var rätt nice. Först bg, sen satt jag och snackade med Evelina, så jävla glad för att jag fick lära känna dig. Vi drog ner och åt, efter det drog vi till syv, gymnasie skiten för er som inte vet vad det är. Så nu är det klart. Sen skulle hon tagga och möta Albin så jag drog till gamla kunskap och träffade frida först, vi köpte glass och satt oss på gräset med Anneli, snäll tjej det där :) Öhh.. vi drog vidare och mötte upp Ronja så drog vi till stadsparken och satt där i nårra timmar tills vi slutade. OCH JAG PLUGGADE. Fixade no uppgiften. Aa sen drog vi hem, och nu sitter jag och äter pastasallad och energidricka. Sjukt nice! Sen ska jag springa ikväll. Ååh älskar värmen! Fast vi ska va på studenternas imorgon, bajshora. Fast jag ska inte va med, men jag ska komma. Måste fan träffa Evelina så ofta som möjligt nu medans jag kan. Åh kommer sakna sönder henne.. ♥


ursäkta fjortishanden... men jag fastnar verkligen inte på bild idag ;o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0