Bajskorv

Amen tja. Chill dag vafan. Drog till stan med Felicia efter skolan som sagt. Satt på donken ett tag tills Maxi och John kom, så drog vi med dom till max sen vidare till örat HAHA. Aa najs, sen till nån annan musik affär och sen vidare till stationen för Maxi och John skulle tagga :( Jag och Felicia stannade iaf en halvtimme till inne på centralen och snackade om allt. Glad att hon finns vafan. Sen blev det datorn direkt när jag kom hem då. Imorgon kanske jag träffar Louise, vet inte än mihi. Har typ no prov imorgon och jag kan inte ett skit. Sen har vi hemkunskap också, vilket vi alltid ska ha i falun men dom la in en extra gång? Vilket betyder att jag inte kommer kunna va med min kära vän Evelina på typ 2 timmar?! Jag dör :( Aja nu ska jag kolla runt lite på datan innan jag tvunget går och lägger mig för att orka upp imorgon. Vi hörs.



Genom kärlek och hat,
tårar och leenden.
Nu är jag tillbaka,
bättre än någonsin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0