Du är en självklarhet

Ja jag håller faktiskt på med en ny design. Bara grunden just nu då, vet inte hur jag ska ha det. Men jag ska nog gå och lägga mig i ganska bra tid idag. Senast 12, vi har orienteringsdag imorgon och jag ska fan sattsa så betyget kanske blir lite bättre, alltså måste jag komma i tid. Förövrigt har kvällen bestått av plugg och nice talk with peoples. Och det är bra för nu är hela helgen planerad, från fredag - söndag. Har alltid något att göra. Sånt gillar vi. Och Ewelina då som befinner sig i turkiet just nu, saknar dig redan kvänna fast du drog för ca 26 timmar sedan. Kom hem nu.



är faktiskt inte van vid att du är såhär långt borta
:(
Kolla hennes blogg sweeties! http://ewelinasplace.blogg.se/

Kommentarer
Postat av: ewe

saknar dig med babie <3

och nu vill jag faktiskt hem, men det är ju nytt askmoln på island, bara för en jävla vulkan fick utbrott.. -.-

och flygbolagen kanske stänger ikväll, så vi kanske inte kan åka hem imorgon (onsdag). och det är ju kul. inte.

JAG VILL HEM NUU! :(

2011-05-24 @ 10:19:32
URL: http://ewelinasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0