Now you just become like everything i'll never find again

Nu på kvällen har jag bara pluggat och städat. Och min efterlängtade Ewelina kom hem igår/natt. Vaknade av ett sms från henne. Fatta hur glad jag blev? Nu är allt som vanligt igen. Nu hade jag tänkt att hoppa in i duschen och sen måla naglarna och sånt där shit ni vet. Och bloggningen blir nog bättre nu när det är deadline på skriftliga arbeten, kanske fortsätter såhär tills det är deadline på allt, jag vet inte. Men vi hörs peoples!



älskade vän, hur fan ska jag klara mig utan dig sen?

Kommentarer
Postat av: evelina

Jag kommer inte klara mig, inte alls :(

Men vi ska träffas tjugofyra, plus hela sommaren <3

2011-05-29 @ 17:49:14
URL: http://uppsalachey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0