Tidsfördriv

WHO?
Vem är i rummet med dig: Ingen.
Vem fick du sms av senast: From tror jag?
Vem tänker du på nu: Inte en jävel.
Vem pratade du senast i telefon med: Pappa.
Vems hus var du i senast: Mitt eget just nu.
Vad sa du senast: " Ja käften innan jag höjer igen "
Vem önskar du att du var med nu: Det ni.
Vem är din favorit släktning: K bry.
Vem i din skola går dig mest på nerverna: HAHAHAHA.

WHERE?
Vart är din telefon: Bredvid sängen.
Vart är din mamma: Fråga henne.
Vart är din pappa: Datorn typ.
Vart sover du: I min säng.
Vart handlar du mest: Olika.
Vart fick du tag på tröjan du har på dig: Sov tröja :(
Vart åkte du senast med bil: Långt åt helvete.
Vart i ditt rum är du: Vid datorn.
WHAT?
Vad åt du senast: Mat.
Vad drack du senast: Cola.
Vad är de för färg på dina byxor: Har inga byxor på mig.
Vad är den närmaste saken som är blå: En lapp på min skrivare.
Vad gillar du mest med skolan: Evelina.
Vad är din favorit färg: Rosa.
Vad är din favorit hemsida: Facebook förfan.
Vad är ditt favorit sko-märke: Fredperry.
Vilken film såg du senast: Vet inte.
Vad hör du just nu: Fläkten.
WHY?
Varför går du i skolan? Känner mig lite tvingad till det.
varför går du i någon sport: I don't.
WHEN?
När är din födelsedag: 15 februari.
När köpte du senast nya byxor: Inte så länge sen.
När var senaste gången du tände ett ljus: Minns inte.
När var du senast i skolan: Idag.
När träffade du din pappa: Nån timme sen.
När duschade du senast: Nyss.
HAVE YOU EVER
1. Hånglat i mer än 3 minuter: Ja.
2. Sovit i en annan säng: Yes.
3. Hånglat på en bio: Nej.
4. Hånglat i skogen: Don't think so?
5. Tyckt att din kusin är het: Haha nej.
6. Sovit naken: Säkert.
7. Kört över hastighets gränsen: Nähärru.
8. Målat om ditt rum: Ja.
9. Dansat framför en spegel: HAHA, har jag säkert.
10. Fått hicka: Ja tyvärr.
11. Dumpat någon: Ja.
12. Stulit pengar ifrån en kompis: MEN NEJ?!
13. Hoppat i en bil med folk du just träffat: Oh no.
14. Varit i slagsmål: Slagsmål och slagsmål.
15. Smugit ur ditt hus: Ja.
16. Haft känslor för någon som inte haft det för dej: Ja.
18. Hånglat med en främling: Yes.
19. Lämnat huset utan att berätta för dina föräldrar: Säkert.
20. Varit förälskad i en granne: N-E-J.
21. Struntat i skolan för att göra något roligare: Många gånger.
22. Sovit i en säng med någon av samma kön: Ja.
23. Sett någon dö: Nej.
24. Varit i ett plan: Maybe Baby.
25. Kysst en bild: Näej.
26. Sovit till 3: Ja.
27. Älskar eller saknar någon just nu: Så otroligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0