21 november

Skolan var rätt okej. Först hade vi samhällskunskap, jag fick gå iväg ett tag så jag slapp 10 minuter av lektionen kanske. Efter det var det lunch, kyckling och ris som vanligt, spyr snart på maten helt seriöst. Efter det hade vi matte, rätt kul faktiskt. Gjorde dock bara ett tal, eheheh. Sen svenska fast det blev en mail lektion, alla hade typ fuckat upp sin så vi fick fixa det och det tog hela lektionen lyckligtvis. Efter det slutade vi, jag drog till statshuset och mötte upp Josefin, vi drog vidare till ikea och jag slösade pengar på pappa hihi. Köpte julklappar åt honom men det är han värd. Det tog väll några timmar. Sen åkte vi hem, åt snabbt och nu har jag precis tittat klart på det okända, blir lika jävla rädd varje gång ändå ska jag kolla? Ska duscha snaaart.. nu kom jag på att Lavendel smsade för ett tag sen, shit! Jallabye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0