Pappa ♥

Jag och Elin somnade runt 4 igår skulle jag tro, vi satt uppe och tog så fina bilder HAHAHA. Herregud dom får ni inte se tyvärr. Inte nu iallafall. Vi kollade på skal till våra mobiler, ska be pappa beställa nårra. Runt 11 gick vi ner och gjorde mat och satt nere och snackade om allt möjligt i 3 timmar, sånt vi gör typ hihi. Idg gick vi upp typ halv 12, fixade oss och tog halv 1 bussen på stan. Det var helt dött skojar inte. Så jävla skönt. Fick med lite saker hem iallafall, efter det kom pappa och hämtade mig. Vi åkte och fikade och kollade mer på kläder, som vanligt hittar man INGET då. Nu är jag hemma igen och ska färga håret snart. Blir det fult nu så dör jag. Nej skoja. Men nästan.
As snygg bild från igår!
Jag vet att jag är jävligt jobbig ibland ( hela tiden ).
Men jag älskar dig pappa, jag skulle kunna dö för dig.

Kommentarer
Postat av: ewelina'

naw lilla texten under bilden! lilla pluttan dååå snuttiiiiis <3

2011-11-13 @ 16:34:18
URL: http://ewelinasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0