Utan att jag ens tänker på det så gör det ont

Hatar att tiden går så fort, snart är höstlovet över. Skola igen men vet ni? Jag skiter i allt för jag ska inte gå kvar hihihih. Pratade med pappa om det idag och jag ska ta tag i det redan när skolan börjar, sen får jag plugga sv/ma/eng hemma I guess. Nog om det. Det här har varit ett bra lov faktiskt. Har träffat många, måste träffa Felicia snart också, miss her.
Jag vet att jag suger i ps och jag har failat överallt men lakk med ps elements är det inte så jävla lätt, har inte cs på den här datorn.....

Kommentarer
Postat av: Emmelie

VÄRLDENS SNYGGASTE JÄVLA TJEJ ELLER VAD?!?!?!?!?!?

2011-11-05 @ 13:07:57
URL: http://emmeliejonsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0