15 oktober

Blogg.se horar sig på datorn, tur att mobilen finns. Skolan var helt okej igår, hade enskillda samtal med våran photoshop/webbteknik lärare. Där behövde jag inte vara orolig inför utvecklingssamtalet iallafall. Stannade kvar ett tag efter skolan, skulle lägga ut webbsidor på internet, skämmigt som fan. Efter det åkte jag till gränby och mötte upp pappa, köpte lite grejer, sen hem snabbt och duschade och efter det tog jag bussen till Elin. Vi gick till Konsum, och sen var vi bara allmänt efterblivna resten av kvällen, blev ingen bio idag, båda var fett otaggade och inga bra filmer gick så vi dissade det. Nu är jag iallafall hemma, har duschat och skit. Nu ska jag städa i guess.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0