Ett år sen

Har kollat klart på filmen nu och den var faktiskt helt okej. Haha vafan ska boken suga så jävligt då för? Fail. Aja Oktober gäller det nu, om 29 dagar är det höstlov. Jag längtar. Ska försöka få med mig Evelina till stockholm då, det var länge sen nu. Jag saknar henne :(
Exakt ett år sen idag. Kommer ihåg massa från den dagen, som vi sa också. Det var den tiden när vi träffades varje dag, och det här skulle aldrig finnas i våran värld. Den dagen känns som igår, men det känns ändå som att jag har varit utan dig i 1000 år.. det hänger inte ihop. Vi träffas snart igen♥

Kommentarer
Postat av: Evelina

Ja snart ska vi träffas.

Och vi drar så fort höstlovet börjar! <3333

2011-10-03 @ 09:25:09
URL: http://uppsa.achey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0