Good stuff

Ska nog försöka gå till skolan imorgon, lika bra. Börjar ändå halv 11 och har bara photoshop hela dagen. Efter skolan drar jag och Ronja till stan ett tag, sen hem. NAJS. Och nu har pappa bokat resa till Mallorca i April, och vi åker antagligen birka paradise 18 november, tar med mig Elin då. På lördag sover Emmelie och Linnéa här. Imorgon kommer Evelina hem och vi ska till stockholm nån gång under lovet. Jag och Louise kommer antagligen gå i samma klass nästa år ( om jag dissar 1an nu ) eftersom båda ska söka ekonomi och samma skola. Jag är glad.
Osminkad och ful, det har ni aldrig hört förut va?

Kommentarer
Postat av: Louise

yeeey bästa!

vi ses på lovet snygging <3

2011-10-27 @ 22:02:52
URL: http://louisewallstens.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0