17 september

Hellu. För det första får jag pma på min jävla hora till dator, fyfan va jobbig den har ihjäl mig. Ska fan använda macen på heltid. MEN jag och Evelina hade as kul igår! Vi gick runt på stan, köpte ett örhänge, ni vet med sån här kedja? Bild kommer i slutet av inlägget. Åt på Cupido, as gott och sen drog vi hem till henne, vi var typ ute hela kvällen, gick till ica och köpte godis osv. Efter ett tag sa vi åt Adam att komma till gränby så han gjorde det. Haha skönare finns inte! Efter det gick jag och Evelina in och kollade på en film vi hade hyrt, saw 3D som S-Ö-G! Se inte den. Den är bara äcklig, inget annat. Efter det var vi as trötta och somnade direkt. Idag gick vi upp halv 10 konstigt nog haha, fixade oss sen efter det åkte jag hem. Nu har jag typ precis bytt om till träningskläderna så jag drar ner mot gymmet nu ( hoppas det är öppet ).
Jag: Aa jag såg ******** på kulturnatten.
Adam: HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA VAD SA NI?! HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAH.
Jag: Haha ingenting typ, hej bara? HAHAHAHAHHAHAAHHAAHHA
Adam: ' viker sig på mitten ' HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAAHHAHAHAHA

Har nog aldrig sett nån garna så mkt...
Adam: ******* är ju som ett jävla rangel av ben, usch!
Så jävla sant :)

Kommentarer
Postat av: emmelie

hahahah är de den jag tror de e eller vaaaaaaaaaaaae

2011-09-17 @ 17:14:00
URL: http://emmeliejonsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0