21 september

Hellu. Slutade tidigare idag, runt 2, när jag kom hem drog jag till gymmet direkt. Inte bra att träna just nu eftersom att jag inte är helt frisk. Aja, dagen började med idrott ( var inte med hela, bara uppvärmningen och i slutet ) Jag och Jennifer drog ner i omklädningsrummet och snackade, efter det frågade killarna om vi ville följa med till ikea och äta, självklart gjorde vi det! Fast dom blev as sura på oss för att vi inte väntade på dom, dom sa inte ens hej när vi kom tillbaka haha :( Aja! Efter det hade vi samhällskunskap, det var ganska kul faktiskt, efter det fick vi sluta för att vi inte hade nån historia! WOHO. Aja nu ska jag duscha sen blir det plugg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0