24 september

Hello bad update. Åkte och mötte upp Linnéa igår, gick runt på stan ett tag tills Emmelie kom, då drog vi till subway direkt.. gott som fan. Efter det kolla vi runt på stan lite till tills jag och Linnéa åkte hem till mig. var inne och lyssnade på musik, gick ut, skulle träffat Daniel om inte jag hade loggat ut från fejjan så snabbt -.- Men vi träffar honom förmodligen idag istället. Sen skulle Martin, Raffa och nån Kevin komma hit men det blev försent. Lakk. Aja men vi hade iallafall kul själva! Idag vaknade vi halv 8, fråga mig inte varför. Har spelat sims fram tills nu. Ligger fortfarande i sängen. Om några timmar ska vi till bion!
kommer mer bilder senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0