5 september

Hellu. Gick upp klockan 7 idag och tog 8 bussen med Carro, mötte upp Sofia på centralen och hon och jag drog vidare till kunskapsskolan, riktigt länge sen. Saknar verkligen tryggheten där, och alla lärare, OCH EVELINA. Efter det gick jag till umo, fixade lite och sådär. Sen hade jag lite tid över tills jag skulle till skolan så jag gick tillbaka till kunskap en snabbis. Sen var jag tvungen att dra till min skola, hade en lektion (matte). Efter det fick Ronja och jag sluta för att våra böcker inte hade kommit och vad ska vi göra där då liksom när det var sista lektionen. Så pappa hämtade mig, vi åkte till subway, det allra första jag åt idag. Nu är jag hemma och dricker en fet jävla powerking.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0