It's too late to say I'm sorry

Jag gillar hösten, ibland. Förra och förrförra hösten kommer alltid att vara minnen för livet. Förrförra hösten var jag hos mamma rätt mycket för en killes skull. Det var liksom närmre, och då fick jag verkligen kontakt med mamma igen. Minns en kväll, och jag saknar det så mycket så det gör ont att ens tänka på det. Har ni kännt så nån gång? Att även om man skulle få tillbaka det nu, så skulle de ändå inte bli samma sak. Det var liksom då. Man var annorlunda på den tiden. Sånt här kan jag ligga och tänka på om kvällarna. Nej nu släpper vi det, innan det går för långt vilket det redan har gjort, egentligen. Nu ligger jag i sängen med datorn, för jag fryser så mycket. Ska nog kolla facebook lite efter det här och sen kolla på nån film medans det fortfarande är lördag och nu kollar jag på klockan och ser att den är över 12.... FAN. Aja, ska nog upp rätt tidigt imorgon så hinner jag gymma lite innan jag drar till stan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0