Rikti slampisch

Nu har jag precis ätit, inte mycket alls eftersom jag och Ewelina ska dra ner till pizzerian snart. Riktigt länge sne nu. JÄÄVLA TJOCKIS. Sen ska jag bara se till att bli frisk fort som fan så jag äntligen kan börja träna igen. Förkylningen sitter värre än någonsin just nu, kanske för att jag tränade när jag var sjuk? Aja nu har ska ja fortsätta snacka skit om en tjej med Saga på fejjan, en som inte har lagt en tanke åt mig på heeeeela sommarlover för jag är så sjukt patetisk ;) Undrar varför hon lägger ut statusar om mig då, hon lär ju bry sig jävligt mkt

Och säg inte att jag är omogen för jag vet att hon stalkar min blogg ;)
nödvändig bild, men jag orkar itne va seriös. Som alltid?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0