Smått (väldigt) irriterad

Hellu. Gick upp typ halv 8, fixade mig osv. Sen när jag går ut och ska låsa dörren så tänker jag " oh fuck, vart fan är mina nycklar " så jag går in leter som fan, smsar Ronja och frågade om bussen hade kommit till henne vilket den itne  hade, så jag letade as fort och ringde pappa och frågade om han hade sett dom men det hade han inte. När jag lägger på har Ronja smsat och sagt att bussen hade kommit och jag hade fortfarande nite hittat dom. Så jag är fortfarande hemma och hur jävla svårt ska de va att hitta ett par nyckar?! Har städat hela jävla huset men har inte hittat dom och jag VET att dom är hemma, jag cyklade ju hem och hur kunde jag annars låsa upp cykeln. Så dom måste va hemma. ÅÅÅÅH BLIR FETT IRRITERAD. Ska iallafall dra in till stan om några timmar och möta upp Evelina när pappa har kommit hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0