trött

Har precis pluggat historia. Egentligen skulle jag behöva den här helgen till att plugga på provet, bli klar med webben och svenskan tills på måndag. Fan va jobbigt, ändå är helgen fullbokad haha. Men får försöka fixa så mycket som möjligt ändå, gud vad jag ligger efter känner jag. Ändå har jag varit i skolan. Lakk. Imorgon ska vi iallafall på bio med skolan, sam media eleverna bara så att vi ska lära känna varandra? KUUUUL. Men mktmktmkt bättre än lektioner och jag uppskattar det ännu mer när dom la in det på en torsdag! Slipper engelska, historia, samhäll, matte och språk! Mina absoluta hat ämnen! Fan valde jag sam för.. men det är betydligt mkt bättre än att ha matte varje dag och kemi, vilket naturarna får stå ut med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0