inge liiiiiiiiv

UTSEENDE

[x] Jag är kortare än 175cm.

[/] Jag blir lätt brun.

[x] Jag skulle vilja att mitt hår var av en annan färg

[x] Jag har vänner som aldrig har sett min naturliga hårfärg.

[ ] Jag har en tatuering.

[] Jag har haft/har tandställning.

[] Jag har glasögon/linser.

[ ] Jag har mer än två piercingar.

[x] Jag har piercingar på andra ställen än i öronen.

[/] Jag har fräknar.

 

FAMILJ

[x] Jag har svurit åt mina föräldrar...

[] Jag har rymt hemifrån.

[ ] Jag har blivit utslängd hemifrån.

[ ] Mina biologiska föräldrar är ihop.

[ ] Jag har ett syskon som är under ett år gammal.

[x] Jag vill ha barn nån dag.

[ ] Jag har barn.

[ ] Jag har mist ett barn.

 

SKOLA/JOBB

[ ] Jag studerar

[ ] Jag jobbar.

[x] Jag har somnat i skolan/jobbet

[x] Jag har missat mer än en vecka av skolan.

[x] Jag har stulit någonting från min skola/arbetsplats

[ ] Jag har fått sparken.

 

DÅLIGA TIDER

[x] Jag har druckit alkohol.

[] Jag dricker mig berusad mer än en gång i månaden.

[ ] Jag kan inte svälja piller.

[] Jag röker.

[ ] Jag har blivit diagnoserad med depression.

[ ] Jag tar mediciner mot depression.

[ ] Jag har anorexi och/eller bulimi

[x] Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det.

[x] Jag har vaknat gråtande.

[x] Jag har somnat gråtande.

SKAMLIGHETER

[x] Jag börjar fortfarande gråta av Disney filmer.

[/] Jag har pissat på mej av skratt .

[x] Jag har fört konstiga grisljud när jag skrattat.

[x] Jag har gråtit av skratt.

[x] Jag har limmat fast min hand i något

[] Jag har skrattat tills någon form av dricka har kommit ut ur näsan.

[ ] Mina byxor har gått sönder på en offentlig plats.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0