Nej jag har inget liv

Vad heter du? - Jenny
I mellannamn då? - Sofia
Vart bor du? - Rasbo och sb, ibland
Trivs du där? - Ja
Brukar du läsa horoskop? - Nej
Har du körkort? - Nej
Äger du några converseskor? - Ja
Favoritdjur? - Hund
Vad spenderar du dina pengar på? - Allt möjligt
Senaste konserten? - Britney Spears tror jag
Sprit, cider, vin eller öl? - Allt går väll ner, men cider
Antal kuddar i sängen? - 4
Kan du baka bullar? - nej hehe..
Har du varit med i scouternblyertsa? - Nej
Bläck eller blyerts? - Blyerts
Mc donald's eller burger king? - Donken
Äger du ett busskort? - Ja
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? - Vit?
Vad åt du till frukost? - Ingenting
Hur ser du ut idag? - Herregud
Nästa mål i ditt liv? - Venne
Vad såg du senast på tv? - Venne
Hur svarar du i mobilen? - Beror på vem det är
Vem ringde du senast? - Ewelina
Antal timmar sömn inatt? - 9,5
Sov du ensam? Yes
Brukar du snusa? - Nej
Vad innehåller din favoritnattmacka? - Inget

SENASTE PERSON SOM...
Såg dig gråta: Vet inte
Du delade en drink med: Ewelina, Saga eller Tess
Du gick på bio med: Ewelina
Du gick på stan med: Felicia
Skällde på dig: Pappa säkert
Skickade ett e-mail till dig: Ingen jääävla aning

HAR DU NÅGONSIN...
Sagt "jag älskar dig" och menat det? : Ja
Bråkat med ditt husdjur?: Hihi nej, han älskar mig
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? - Ja

EXTRA STUFF...
Tar du droger? Nej
Har du någon bästa vän? Klart
Vad är du mest rädd för? Det ni..
Vart vill du gifta dig? - Vet inte
Vem hatar du verkligen? - Om jag fick skriva namn asså...
Har du varit kär? - Är*
Kör du bil? - Nej
Har du ett jobb? - Nej

STUFF...
Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på? - Typ
Är du ensam nu? - Ja
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta? - Dåliga
Vill du gifta dig? - Ja
Vill du ha barn? - Inte nu iallafall

FAVORIT...
Rum i huset? - Mitt
Typ av musik? Allt
Månad? Juni



DE SENASTE 48 TIMMARNA, HAR DU...
Gråtit? Ja
Köpt någonting? - Ja
Varit sjuk? - Nej
Sjungit? - Skrikit*
Sagt "jag älskar dig"? - Ja
Velat säga till några att du älskar dem? - haha?
Träffat nån ny person? - Nej
Saknat någon?- Tyvärr
Kramat någon? - Ja

SENASTE...
Låt du hörde: Utan dina andetag
Film du såg: Kyss mig
Dryck du köpte: Cola
Sak du stal: Minns inte
Mat du åt: Glass
Gången du åt en 7-Eleven korv: Aldrig
Människa du slog: Minns inte
Stora bussresesan: Falun
Långa telefonsamtal: Venne
Dusch: Idag
Irritation: Idag

FÖRSTA....
Bästa kompis: Moa eller Antonia
Inhandlade skiva: Ingen aning
Begravning: Vet inte
Fiende: HAHHA fråga Ewelina

Kommentarer
Postat av: Ewelina

HAAHAHAHAHAHHAAHAH, 'bråkat med ditt husdjur?' JAJAJAHAHAHA JAG OCH FINDUS NÄR VI BOXADES <333

2012-01-03 @ 11:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0